El Club

El X3 Club Pàdel & Fitness neix l’any 2011 com a club de pàdel però ja sorgeix amb la intenció de créixer i ser molt més que això. Per aquest motiu considerem que és un club innovador que permet la pràctica tant de pàdel com de fitness, fent possible pertànyer a un ens social, que apropa al soci a la pràctica d’un estil de vida saludable i facilita les relacions socials.

Pel que fa al pàdel oferim formació tant a menors com adults, combinant escola, entrenaments personalitzats, tornejos i competicions, entre altres serveis. A més, comptem amb diferents pistes indoor i outdoor per fer-ne de l’esport una experiència única i personalitzada a cada gust.

Per la part del fitness hem ampliat els nostres serveis; comptem amb una sala de fitness amb màquines d’última generació i models únics a la província de Girona. I no només això, amb les nostres activitats dirigides oferim un gran ventall de possibilitats per posar-se en forma de la manera més divertida.

I com que volem ser molt més, hem incorporat els serveis de quiromassatge, tractaments beauty, entrenaments personals, nutrició, preparació pre i post part… multitud de possibilitats per a tota persona que ens visita!

Seguirem treballant perquè el tracte personalitzat i acollidor que ens caracteritza segueixi sent el nostre punt fort! La nostra visió és oferir serveis innovadors i de qualitat. El X3 és un projecte pioner que creix i es consolida.

BAR ‘EL CHIRINGU’
WELLNESS
FITNESS
PÀDEL
PISCINA

Situació  Ctra. Cartellà s/n Pol. Ind. Jueria, 17150 Domeny, Girona

Correu  Correu: info@x3club.cat

Telèfon  Telèfon: 972 11 11 11

Unable to display Facebook posts.
Show error

Error: (#10) To use 'Page Public Content Access', your use of this endpoint must be reviewed and approved by Facebook. To submit this 'Page Public Content Access' feature for review please read our documentation on reviewable features: https://developers.facebook.com/docs/apps/review.
Type: OAuthException
Code: 10
Please refer to our Error Message Reference.

Les nostres xarxes

Facebook     Instagram

Col·labora:

Volcano Grup

Situació  Ctra. Cartellà s/n Pol. Ind. Jueria, 17150 Domeny, Girona

Correu  Correu: info@x3club.cat

Telèfon  Telèfon: 972 11 11 11

Unable to display Facebook posts.
Show error

Type: OAuthException
Code: 10
Please refer to our Error Message Reference.

Les nostres xarxes

Facebook     Instagram