El Club

El X3 Club Pàdel & Fitness neix l’any 2011 com a club de pàdel però ja sorgeix amb la intenció de créixer i ser molt més que això. Per aquest motiu considerem que és un club innovador que permet la pràctica tant de pàdel com de fitness, fent possible pertànyer a un ens social, que apropa al soci a la pràctica d’un estil de vida saludable i facilita les relacions socials.

Pel que fa al pàdel oferim formació tant a menors com adults, combinant escola, entrenaments personalitzats, tornejos i competicions, entre altres serveis. A més, comptem amb diferents pistes indoor i outdoor per fer-ne de l’esport una experiència única i personalitzada a cada gust.

Per la part del fitness hem ampliat els nostres serveis; comptem amb una sala de fitness amb màquines d’última generació i models únics a la província de Girona. I no només això, amb les nostres activitats dirigides oferim un gran ventall de possibilitats per posar-se en forma de la manera més divertida.

I com que volem ser molt més, hem incorporat els serveis de quiromassatge, tractaments beauty, entrenaments personals, nutrició, preparació pre i post part… multitud de possibilitats per a tota persona que ens visita!

Seguirem treballant perquè el tracte personalitzat i acollidor que ens caracteritza segueixi sent el nostre punt fort! La nostra visió és oferir serveis innovadors i de qualitat. El X3 és un projecte pioner que creix i es consolida.

BAR ‘EL CHIRINGU’
WELLNESS
FITNESS
PÀDEL
PISCINA

Situació  Ctra. Cartellà s/n Pol. Ind. Jueria, 17150 Domeny, Girona

Correu  Correu: info@x3club.cat

Telèfon  Telèfon: 972 11 11 11

Unable to display Facebook posts.
Show error

Error: (#4) Application request limit reached
Type: OAuthException
Code: 4
Please refer to our Error Message Reference.

Les nostres xarxes

Facebook     Instagram

Col·labora:

Volcano Grup

Situació  Ctra. Cartellà s/n Pol. Ind. Jueria, 17150 Domeny, Girona

Correu  Correu: info@x3club.cat

Telèfon  Telèfon: 972 11 11 11

Unable to display Facebook posts.
Show error

Error: (#4) Application request limit reached
Type: OAuthException
Code: 4
Please refer to our Error Message Reference.

Les nostres xarxes

Facebook     Instagram